آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند
سرخط خبرها

ترافیک بهاری را عشق است

  • کد خبر: ۱۵۲۳۲۷
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
ترافیک بهاری را عشق است
ترافیک کلافه کننده تمام طول بولوار وکیل آباد را گرفته است. صدای بوق گاه و بیگاه ماشین‌ها هم بیشتر روی اعصاب است.

ترافیک کلافه کننده تمام طول بولوار وکیل آباد را گرفته است. صدای بوق گاه و بیگاه ماشین‌ها هم بیشتر روی اعصاب است. از همه این‌ها بدتر اتومبیل‌هایی است که فکر می‌کنند با زور زدن و رفتن از این لاین به آن لاین می‌توانند آدم زرنگه داستان باشند و خودشان را زودتر به مقصد برسانند. غافل از اینکه تفاوتش در نهایت فقط چند دقیقه ناقابل است. سمند سفید صدای ضبطش را به شکل کر کننده‌ای زیاد کرده است. خواننده می‌خواند: «تو در نفس و جان منی، نیمه پنهان منی، در دلم آرام ندارم...»

پیرمردی در خودرو مدل قدیمی ‎اش که به شورلت ۱۹۵۹‌ می‌ماند دو دستش را به فرمان چسبانده و همراه با لرزش‌های ماشین می‌لرزد! راننده می‌گوید: می‌بینید آقا چقدر بی ملاحظه اند؛ و من کمی خودم را روی صندلی جا به جا می‌کنم و با دقت بیشتری به بیرون خیره می‌شوم. آردی پیر کار کرده‌ای می‌خواهد از فاصله افتاده بین زانتیا و ۲۰۶ خودش را جا کند و به لاین مخالف برود. سپرش زانتیا را می‌گیرد. همین دستاویزی برای یک کل کل می‌شود.

راننده زانتیا سرش را از ماشین بیرون می‌آورد و در حالی که روشن است اعصاب ندارد، فریاد می‌زند: حواست کجاست مرد حسابی؟ و راننده آردی که بر خلاف ماشینش هنوز غرور روی صورتش به چشم می‌خورد، با لحن تندی جواب می‌دهد. جوابش بد و سرآغاز دعواست.

در چشم به هم زدنی خیابان قفل‌ می‌شود و راننده دو ماشین به جان هم می‌افتند و چند نفر هم برای جدا کردنشان به خیابان می‌ریزند. راننده می‌گوید: عه عه نیگا کنن. الان سر هیچ و پوچ همدیگه رو می‌کشن. از ماشین پیاده می‌شود تا برای کمک برود.

سرم را به راست می‌چرخانم. راننده شیک و پیکی توی شاسی بلندش نشسته و در حالی که بی خیال به نظر می‌رسد، صدای ضبطش که ترانه «آمد بهار جان ها»‌ی چاوشی را فریاد می‌زند، کم کرده و به من نگاه می‌کند و می‌گوید: ترافیک همیشه اعصاب خردکن است. ولی شما از هوای بهاری لذت ببر؛ و من با خودم می‌گویم: راست می‌گوید. ترافیک بهاری را عشق است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->